czwartek, 30 lipca 2015

Kanał + spotkanie z idolami

Hejka.
Na początek może coś o kanale. Więc tak założyłam kanał + pierwszy filmik już jest,nie jest jakiś profesjonalny czy coś. Ale zaczynam! Zaczynam przygodę z blogowaniem jak i z vlogowaniem. W sumie zawsze mnie to kręciło i mam nadzieje że jak na razie będzie mi jakoś szło.
Co do filmiku na yt to macie link : https://www.youtube.com/channel/UCtbtjnfUst7jQ8CsphnGMJA/videos

A co do spotkania to tak
29.07.2015 było nagrywanie czegoś w Studio ATM i był tam Dawid,Saszan,Pniewa,Kumór
Nie wiedziałam nic o tym ale laski na konfie mi pisały żeby jechać więc pojechałam i udało się,przytuliłam każdego i pogadałam trochę.
Na miejscu spotkałam osoby za którymi strasznie tęskniłam i to było najlepsze,ekipa była. Potem wszyscy nagle wyszli a my sobie siedzieliśmy i patrzymy że kółka to szybko wybiegliśmy więc tak i poszłam do Saszan się przywitać i mówię "Siema Ruda" a ona "Oooo Bidelska co ty taka ostatnio aktywna co drugi post Twój" no nie wierze w typiare ahahahha poszłam do każdego przytulić się potem jeszcze do Saszan ze "Dojrzewamy razem" a ona "No ja to moge ale wy tak rośniecie i taki uśmiech" jejuuuu :(
Mimo wszystko to był najlepszy dzień. Dziękuje!!
Tutaj jeszcze dałam wam 2013-2015 z Dawidem i Saszan... Mimo wszystko zawsze razem






19 komentarzy:

  1. Najlepsi <3. Ja niestety nie mam takiej okazji żeby ich spotkać. Powodzenia w prowadzeniu bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no JEZU , wielkie zazdro ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie jeszcze będziesz miała nie jedną okazje ich spotkać,przytulić. tylko musisz mocno w to wierzyć! <3

      Usuń
  3. Świetny post,ładne zdjęcia zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. FAJNIE ze ich spotkałas, oni są super moim zdaniem,.
    Zapraszam
    igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję spotkania :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo,miło to słyszeć.
    Wpadnę oczywiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę spotkania z idolami, masz super bloga będę tu zaglądać dosyć często :).

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ich nie lubię, ale gratuluję ci spotkania z twoimi idolami.
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń