niedziela, 9 sierpnia 2015

Upalna niedziela

Witam wszystkich!
Przepraszam że nie długo długo posta,ale byłam cały czas za domem. A dzisiaj mamy Niedziele i chyba z +50 stopni...Jest tak gorąco że nie da się wytrzymać. Jeszcze czeka mnie obóz sportowy i jak będą takie upały to ja po prostu nie dam radyyy.
A u was jak wakacje mijają? Wyjeżdżacie jeszcze gdzieś?
Takie upały że nie chcę się nic robić,leżeć do góry dupą i tak do końca dnia.
Pamiętajcie! Na takie upały pijcie dużo wody! Ale tooo dużooo!!! Albo woda z cytryną,najlepsza.

Co do filmików czy postów nie wiem czy coś zrobię. 17 sierpnia wyjeżdżam więc zrobię możliwe że Daily Vlog z Obozu Sportowego. Może wcześniej zrobię jakieś C&A?
Jeśli chcielibyście zadawajcie pytania w komentarzach! :D

Miłych Wakacji i uważajcie na siebie! <3

4 komentarze:

  1. Masz rację jest bardzo ciepło :/
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest chłodno i dobrze <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety całe wakacje spędziłam w domu
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń