sobota, 5 grudnia 2015

WIELKI POWRÓT!

Hejka!

Z góry chciałabym bardzo przeprosić za dużą nieobecność. Postanowiłam że wracam!
Również postanowiłam że posty będą się pojawiać jakoś raz w tygodniu,jakoś w weekendy będą dodawane posty.
2,3,4.12 miałam testy próbne i podeszłam z takim stresem że to poezja.. haha :)
A teraz właśnie piszę tego posta słuchając płyty "Element Trzeci" Dawida Kwiatkowskiego i na prawdę polecam każdemu! Nie wiem ale przez to mam taką wenę do pisania hahaha :D
Ogółem jeszcze planuje nagrywać na YouTube,co myślicie? Możecie napisać w komentarzu czy fajny pomysł? Był by ktoś kto by chciał by mnie oglądać czy coś? :)
Troce może napiszę coś o szkole.. :D
No cóż mamy grudzień już oceny na pół semestr(?) są już powoli wystawiane. Ale jestem z siebie dumna bo zawsze miałam jakoś zagrożenia a w tym roku na razie mam tylko 1 w czym je poprawiam.
Codziennie lekcje na 8:00-16:30 lub w czwartki 17:15. Jestem już wykończona serio. A u was jak? Jakieś zagrożenia?
Jeśli chodzi o YouTube to możecie mi zadać jakieś pytania może do Q&A?
Łapcie tu zdjęcia z ostatniej sesji! :D

Fb:https://www.facebook.com/wiktoriabidelska
ask: http://ask.fm/Bananeeeeeek
snapchat: bidelsgga69
instagram : bidelsqqa








4 komentarze:

  1. Lepiej nie dodawaj zdjęć ty słodki mały grubasku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :D a własnie dodam! :D i może jeszcze Twoje? ;)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia, nie słuchaj mojej poprzedniczki ;D
    Fajnie, że wróciłaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń